‏נתניהו בשרונה: "תפסנו את האיש ששיתף פעולה עם המרצחים"

החלטנו על שורה של צעדים תקיפים: כיתרנו את יטא; תפסנו את האיש ששיתף פעולה עם המרצחים; שללנו היתרי עבודה ממאות בני החמולות שלהם
איתי גדסי No Comments on ‏נתניהו בשרונה: "תפסנו את האיש ששיתף פעולה עם המרצחים"

ראש הממשלה הגיע לזירת הפיגוע במתחם שרונה והבטיח לטפל בטרור ביד קשה • "העם הזה חזק, הם לא יכריעו אותנו. אני רואה שהחיים אפילו חוזרים למסלולם סביבנו, וטוב שכך"

החלטנו על שורה של צעדים תקיפים: כיתרנו את יטא; תפסנו את האיש ששיתף פעולה עם המרצחים; שללנו היתרי עבודה ממאות בני החמולות שלהם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב שוב לזירת הפיגוע אמש במתחם שרונה בתל אביב, שם מסר הצהרה לכלי התקשורת: "במקום הזה אתמול נרצחו ארבעה ישראלים חפים מפשע. אנחנו אבלים את מותם.

"אני יודע אישית איזו טלטלה כבירה עוברת על המשפחות שלהם. לבנו איתם, ואנחנו מייחלים להחלמת הפצועים. העם הזה חזק, הם לא יכריעו אותנו. אני רואה שהחיים אפילו חוזרים למסלולם סביבנו, וטוב שכך".

ראש הממשלה דיבר על כינוס הקבינט ועל תפיסת סייען המחבלים: "היום כינסתי את הקבינט, החלטנו על שורה של צעדים תקיפים: כיתרנו את יטא; תפסנו את האיש ששיתף פעולה עם המרצחים; שללנו היתרי עבודה ממאות בני החמולות שלהם; שללנו גם את הקלות הרמדאן לביקורים בישראל מעשרות אלפים; עיבינו כוחות בקו התפר וגם כאן בתל אביב, והחלטנו על נקיטת עוד שורה של צעדים שאני לא אפרט כאן".

"אני שמעתי בהערכה את הגינויים החריפים והחד משמעיים מהבירות המובילות בעולם למעשה הרצח הנפשע הזה. לא שמעתי גינוי כזה מהרשות הפלסטינית, ולעומת זה שמעתי את צהלות השמחה בעזה ובחלקים אחרים של החברה הפלסטינית ביהודה ושומרון. זה רק מזכיר לנו מול מי אנחנו עומדים, ומול מה אנחנו עומדים. אנחנו ננצח".

מוקדם יותר כינס ראש הממשלה בנימין נתניהו את הקבינט המדיני ביטחוני לישיבה מיוחדת בקריה בתל אביב. זאת בעקבות הפיגוע הרצחני אמש בתל אביב. שרי הקבינט קיבלו עדכון על הפעילות המודיעינית והמבצעית של גופי הביטחון ביממה האחרונה. השרים קיבלו עדכון וקיימו דיון על הפעולות בהן נוקטת מערכת הביטחון. שר החינוך נפתלי בנט נעדר מהדיון.

במהלך היום סיירו במתחם שרונה נשיא המדינה וחברי כנסת.



0 תגובות